Louise Roe

Jag vet att det var längesen jag skrev nu, men sånt som händer. Det har hänt väldigt mycket i livet just nu också i och med att vi har tokstädat hemma inför visning samt åkt till Göteborg på dop och så vidare så orken och tiden har liksom inte funnits till helt enkelt. 
 
Men jag har hittat ett ny liten kärlek! Dyr såklart, men en ny. Louise Roe heter hon som har designat dessa vackra skapelser (och som tar överpriser). När vi flyttat och allt börjar falla på plats så ska jag nog gå och köpa lite kopparfärg på Panduro och pyssla ihop egna små fat. En lite träbit, marmorplast och kopparspray så ser vissa saker exakt likadana ut men kostar inte ens en fjärdedel. 
 
 
 
 
Dessa säljs på Länna Möbler, så man kanske ska åka förbi någon gång när man vunnit på lotto?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0