Klänningar

Jag försöker att inte stressa med viktnedgång, alls. På både gott och ont då jag har unnat mig lite väl mycket gott sen jag blev förkyld... Men idag är det ridning och imorgon tänkte jag gå på crossfiten för att komma igång igen. På söndag blir det FreshAtheltic också och så får det rulla på så gott det går eftersom ALLT blir kaos under flytt. Vi hade visning igår och kommer ha visning på söndag igen så man kan ju liksom inte slänga allt runtomkring utan all tid går åt till att städa eller inte vara hemma. Jag längtar tills rutiner fungerar igen. 
 
För att försöka tagga till mig själv till träningen så hittade jag tre fina klänningar som jag skulle vilja passa i tills nästa sommar! De kommer från MiNilla.se. 
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Jätteduktig du är som håller igång o tränar!
Jättefina klänningar, jag har själv tittat på den första :)

See ya soon <3

2015-10-08 @ 15:09:22
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0