Trött och hungrig

Snart en timma kvar av arbetsdagen och sen ska jag hem och lägga mig i sängen. Bädda ner mig med en kopp varm choklad och något annat gott kanske. 
 
Fick veta att målaren kommer komma torsdag eller fredag och lägga på något som måste torka i 2 dygn (!!) så det blir ingen målning i helgen heller... Kanske till nästa helg. Men då kommer min syster upp så då har jag ingen lust att måla direkt, men ja, vi får se. 
Det fick mig i alla fall att inse att vi köpte hus i en dum tid... Kallt ute, pengar till julhandeln går mer till kostnaderna för försäkring, golv, färg, målare osv, mörkt ute och allt sånt. Men å andra sidan så är det ju aldrig rätt tid att skaffa något i livet så det är ju bara göra. Det kommer till exempel aldrig komma ett bra tillfälle att köpa häst, så gå och köp en när du har råd. Det kommer aldrig komma ett bra tillfälle att köpa ny hund/hus/barn osv så det är bara att köra på. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica R

Det är KÄNSLAN som måste vara rätt!
Om magen säger JA då är det BRA 😊❤👍
Snart kommer jag och hälsar på. .. 😉

2015-11-26 @ 08:18:02
URL: http://venuswitch.blogg.se/
Postat av: Mats

Det där med att köpa barn......... Vilken affär?

Svar:
Caroline

2015-11-27 @ 08:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0