Mer renovering

Blir mycket renoveringsbilder nu, sorry. Men det är kul att kunna kolla tillbaka på sen när allt är klart. Längtar tills den dagen...
 
 
Denna dörr rök igår och det kom dit en ny som sitter mer I väggen än PÅ. Tog ingen bild på det eftersom jag åkte till lägenheten innan Wiktor, men ska dit nu snart och så ska jag ta en bild. Målaren kommer idag (TJOHO!) så efter att han har spacklat och sagt vad som behöver göras och gett instruktioner så blir det till att måla som fan.
Vi kommer även få en besiktningsmänniska från Aticimex via försäkringsbolaget nån gång mellan 12-15 och sen kommer sängen från IKEA nån gång mellan 15-21. Älskar det där "nån gång"...
 
Ni ser hur den har stuckit ut och även hur liten öppningen faktiskt är. Jag behöver inte huka huvudet för jag har typ 8 cm till godo eller så, men Wiktor behöver, haha.
 
 
 
 
 
Fick bort  mera. Märkte att det är tre tapeter på lager i detta rum... Bananer i pyjamas tapeten kom fram ganska mycket!
 
 
 
 
 
 
 
Nya dörren som kapades till.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0