Måndag morgon

Ny vecka och nya tag. Jag och Wiktor var på banken imorse och fixade med de sista papprena (samt skuldsatte oss för livet, haha) vilket var skönt! På fredag får vi nycklarna till vårat hus (!!) och tänkte att jag skulle fota och lägga upp hur det ser ut innan vi börjar måla. Vi kommer inte göra någon större renovering än så för vi är väldigt nöjda med hur det ser ut nu. Eller, ena badrummet kommer vi nog att göra om om något år för det renoverades vid år 2000 typ. 
Men i alla fall, just nu så kollar jag runt lite på böcker som skulle vara intressanta att läsa. Finns ju massor till schyssta priser! Men jag är lite för snål just nu (plus att det är bara jobbigt att köpa saker som ändå ska packas ner direkt) så jag väntar med att köpa dessa. Bokus.com
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Böckerna ser jättekuliga ut!!
Det finns även en bok som heter "Badskumt" som handlar om alla farliga saker i vår vanliga schampo, hudkräm osv... den ska jag nog införskaffa :-)

2015-11-17 @ 08:23:58
URL: http://venuswitch.blogg.se/
Postat av: Mami

Vilken rolig vecka du har framför dig!! Oo vilka roliga böcker, håller med ovan skrivare.. Det finns massor av böcker som ger massor med tips o trix!
See ya soon <3

2015-11-17 @ 13:18:40
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0