God onsdag!

Här sitter jag och försöker smita från att köra lite nycklar (till mitt försvar är de dryga att köra och Marie försöker också smita). Självklart med glimten i ögat och skratt, men ändå. 
 
I kväll ska jag, mamma, Lina, Tina och Jessica till Solna och lyssna på en föreläsning som min favorittränare Johan Andersson håller i. Han har företaget Fria Hundar och är en sån otroligt bra lärare när det kommer till vardagslydnad så det ska bli jättekul att gå och lyssna! Gick med Penny i våras, men hon är mer en sällskaps-slapp-spårhund än lydnadshund. Försöker charma mig till ett OK att få ha en till hund på firman bara, haha. 
 
Ska bli jättekul i alla fall och ser fram emot det mycket! Tänkte ta mig en promenad dit också så får jag röra lite på mig och andas lite frisk luft när jag går vid vattnet sen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0