TGIF

Fredag! Höll på att somna om två gånger imorse, eller rättare sagt; jag somnade om två gånger imorse. Men Wiktor väckte mig båda gångerna tackolov. Hade gärna sovit lite mera. Skönt att det är kort och, än så länge, lugn dag på jobbet. Har tillochmed passat på att kolla på vad jag önskar mig när jag fyller år, HEHE.


Samtidigt så är det på ett sätt lite tråkigt att önska sig saker nu när man blir äldre. Jag uppskattar ju mer om folk kommer på fika för att spendera lite av deras tid på mig än presenter. Kläderna kan jag ju köpa själv faktiskt, men startkitet för pläden kostade lite för mycket för mig just nu... Garnet finns i rosa och det är alltså två enorma stickor och enormt stort garn därav priset och att jag vill ha det, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0