Lite mer shopping

Det här med nätshopping är LIVSFARLIGT. På riktigt. Klickade hem dessa två mönster som jag tänkte försöka virka (om jag får tid någon gång). Tiden till att virka finns inte lika mycket som jag skulle vilja, men det kommer. Har ju hela semestern på mig faktiskt sen att ta igen hur mycket som helst... HEHE. Det knepiga är ju att garnet kostar lite (inte något som alla som beställer förstår måste jag erkänna) vilket gör att det mesta saktas ner. För när ska jag ha tid att springa förbi garnaffären? Att handla garn på nätet vill jag inte då jag älskar att känna på nystanet och vill ha det med mig hem direkt.
Men jag ska inte vara alltför gnällig utan jag ska vara glad över att jag ens har råd att köpa mönster nu innan vi åker till London! Jisses, tänk att vi åker på tisdag? Ska bli så sjukt jävla kul och jag ska shoppa så jäkla mycket på Primark (och i andra butiker också såklart).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0