Lördagkväll

Wow, jag är inte ett dugg trött och klockan är 00.20. Jag som lätt kan gå och lägga mig vid 20 en vardagskväll... Gissar på att jag har fått det från mamma. 

Imorse gick vi till gymmet vilket var skönt. Körde 45 minuter core och det räckte som en kom-igång-igen. Hann även lägga ett spår till Penny och gå det, baka med Wiktor och virka en massa! Blev två nya ugglor i kväll varav jag fått beställning på två ugglor. Lite roligt! 






Tycker att ugglona ser ut att heta Lila och Linus.

Kommentarer
Postat av: Mami

Haha, nu förstår jag inte vad du menar.. Jag som är såå kvällspigg... ;)
Jättefina alster och jag är glad att ni kom förbi idag <3

2015-03-08 @ 21:01:03
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0