Kunde varit bättre

Vi började morgonen med en promenad, vilket faktiskt var lite kallt men skönt. Var lagom pigg tills vi kom till jobbet men sen efter det så sjönk drt liksom. Blev trött och kände mig dålig, att jag inte gjorde någon nytta liksom. 

Tog hundarna på lunchen och gick till rålis medan vi njöt av solskenet! 




Ska rida nu snart och jag har Robban. Som alltid. Känns som om att jag inte rider någon annan häst och det känns inte som att jag utvecklad heller för den delen. 

Men för att inte avsluta gnälligt så kan jag berätta att jag äntligen tagit tag och öppnat kontot på avanza för att få igång sparande med fonder och sånt! Så nu är jag astaggad för att spara, gärna långsiktigt också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0