Fredag

Va uppe i centrum en sväng efter jobbet och strosa. Hittade absolut ingenting kul men köpte lite rosé, chokladpudding och marsipan. Glömde såklart tårtbotten så det får jag ta imorgon, klantarsel...  Imorgon så åker vi in till stan för att köpa ballonger och sen hem till mamma för att fixa vaniljkräm och vispa allt annat. Kom på nu att jag har glömt grädde dessutom, wtf är det med mig? Jag brukar ha sjukt bra koll på vad som behövs! 


Vi köpte frozen yoghurt dessutom och på något sätt tycker jag att de här beskriver mig och Wiktor väldigt bra. Jag vill gärna ha lite av allt så det blir så mycket som möjligt medan Wiktor gillar det enkla. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0