Ny vecka, nya tag

Frukosten imorse blev ganska mosig så aptiten försvann lite.. Men den gick ner i alla fall.


Idag blir det att jobba på hunddagis, fransar och sen efter det blir det gym! Blir nog gym lite sent, men å andra sidan kanske de flesta är klara då och börjar röra sig hemåt? Behöver man kanske inte vänta på maskiner. 
Idag börjar min första 5-dagars vecka vilket betyder att jag kommer vara på gymmet 5 dagar, rida en dag och ha söndag helt fri. Är supertaggad på att det ska gå bra efter gårdagens resultat! 

Jag har i alla fall kommit på vad jag ska belöna mig med och det ska bli garn för att försöka göra en liknande klänning som denna från EmmaOClothing. 


Kommentarer
Postat av: Liselotte

Det blir både en snygg o smart belöning.
Du är så duktig så!

2015-01-26 @ 13:25:10
Postat av: Mamma

Ååå blir kanonbra! Både maten o klänningen, fast klänningen ser mindre "smetig" ut <3
PUSS

2015-01-26 @ 20:09:42
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0