Lördagkväll

Har gjort matlådor nu av kyckling, sötpotatis och broccoli. Skönt att ha, men jag kommer få fixa en sån där "food-prepp" igen eftersom jag har skrivit nötfärs och lite annat än bara kyckling på matsedeln. Ja ja, det får väl gå. 

Var förbi mamma idag och hjälpte till att bära upp och skruva ihop deras gamla säng då de köpt en ny. Kul för dem! Vill också ha en ny, skön och stor säng men den som väntar på något gott..  

Svängde förbi min moster på hemvägen för att hälsa på deras nya lilla limpa! Blir så sugen på att skaffa en valp själv, fast då skulle det bli en tollare. Men han var riktigt söt! Dexter och Texas (also known as Rolf-Göran och Bengt-Åke) 



Kommentarer
Postat av: Mami

Jag skulle också hellre vilja att de var lördagskväll än söndagskväll... Men tyvärr :(
Imorrn är det måndag igen och full fart framåt <3
Du peppar väldans mycket med ditt go och jag är jätteglad att du var förbi här idag <3
PUSS

2015-01-25 @ 19:23:32
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0