Dream until your dreams come true

Inatt hade jag en härlig dröm! Drömde om att jag inte hade orkat öppna ett jättestort paket på julafton så jag öppnade det nu i stället. Det var tre saker i den som jag önskade mig, men jag kom inte ihåg vad den tredje var.. 
 
Detta var det jag fick; 
 
 
Fick även tyg så att jag kunde börja sy och dona! En riktigt härlig dröm. 
 
Får se om jag kan få något jobb så att allt släpper och så att hjulet börjar snurra, så kan det ju mycket väl vara så att jag kan köpa dessa saker till mig själv i stället för att önska efter dem hela tiden. 

Kommentarer
Postat av: Mami

Härliga paket! Jag vill också ha de och tid att göra sånt <3

2015-01-07 @ 18:41:34
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0