Onsdag

Jisses vad trött jag var imorse! Vet inte riktigt vad det är med mig just nu, verkar vara inne i en morgontrött period.. 

Imorgon bitti åker jag och mamma till Göteborg och gosar med Netlié då hon opererades idag. 

Har inte så mycket att skriva förutom att jobbet går bra, kommer in i det men det är riktigt mycket att hålla reda på! Känner mig väldigt lost när de börjar prata siffror för jag har ingen aning om det är en nyckel eller cylinder... 

Men ändå, sånt kommer. Precis som min träning, den kommer tillbaka. Ska bara bli friskare först och så måste vi åka och handla. Men den ska komma tillbaka.. Var ju så skönt att märka resultat så jag vill inte förstöra det till max! 



Har fått en del virkning gjord nu när vi inte varit tillräckligt friska för gymmet vilket iof är riktigt skönt. Men det vore ju skönare med en bikinikropp...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0