Onsdag

Ska försöka få till lite bilder nu någon dag tänkte jag, men det blir nog i helgen för vi har lite fullt upp på kvällarna nu de kommande dagarna.

Måste ju visa hur långt vi kommit!
Igår fick vi hjälp av mamma, Mats, Marie och Thommie, så guld värt. Så underbart. Jag vet inte hur jag hade fixat det annars för det har varit så mycket grejer överallt att jag har stått helt upp och ner och känt "Jag vet inte. Jag vet inte vart jag ska börja. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet inte".

Så guld värt att ha en underbar familj, det är det bästa jag vet.

Kommentarer
Postat av: Mami

Härligt att få komma och hjälpa till! Riktigt härligt att få mysa i ert lilla hus <3
PUSS

2015-12-17 @ 14:23:18
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0