Fredag!

Äntligen är fredag här! Har haft enorma problem med att vakna på morgonen så det ska bli skönt att sova ut imorgon. 
Idag består av jobb, träning med Ayman och sen fransar på Loppan innan jag hoppar ner i soffan med en bok. Kanske ett glas rött? Hade varit gott med något onyttigt till, men jag försöker verkligen hålla mig på rätt spår... Det är inte alltid lätt, men jag försöker. Vägde mig i måndags på gymmet och jag har ökat min muskelmassa med 2%, tjoho! 
Saknar en stor smörgås med ost och skinka, men om jag håller mig ända tills vi åker till London så kan jag ju fuska lite där tänker jag. Kan iof tänka mig att de enbart har vitt bröd, korv och bönor som frukost i England så det kan nog bli svårt att vara nyttig ändå, haha! 

Tycker inte att jag ser någon skillnad på mig själv heller direkt... (kan bero på att jag ser mig själv varje dag) men det kanske märks snart? 

Jaja, ska återgå till min frukost som består av ungefär 250g hallonkvarg (smakar precis som hallonyoghurt fast med betydligt mindre socker) och en kopp te. Orkade inte göra kaffe idag. 


Kommentarer
Postat av: Liselotte

Bra jobbat! Blir spännande att se vad vi kommer hitta för "bra" mat i London... Jag tjyvkollar vad du äter och tar sen kanske lika... beror ju på hur det ser ut.;-) Kram

2015-04-17 @ 07:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0