God morgon!

Här sitter jag och äter en sen frukost. Blir så när man är ledig typ. Har visserligen redan slängt in sängkläderna i tvättmaskinen och varit ute med hundarna, så jag har ju inte sovit fram tills nu.
Ska dra igång diskmaskinen också innan jag hoppar in i duschen! Blir en sväng till Farsta Centrum också har jag tänkt mig, även fast jag inte ska köpa mer garn egentligen... Men jag har så mycket jag vill göra!!! Hoppas att SAS tillåter virknålarna ombord på flygplan. Jag och Wiktor bokade nämligen en resa till New York igår, så tänk vad mycket jag skulle kunna virka på 8 timmar? Måste bunkra upp fast balansera med "Operation Snålhet".

Nä, ska ta tag i mer saker nu så att det blir gjort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0