Virkning

Ibland tror jag att jag har ADHD eller något. NFED (Nåt Fel E Det) är det i alla fall definitivt. Här är lite saker som jag påbörjat och är trög på att avsluta... Jag vill påbörja nya saker hela tiden och blir tokig på mig själv! 

OBS! Detta betyder ju inte att jag inte accepterar massor av fint garn i julklapp. 

Detta är en robotfamilj som jag ska göra till min morbrors frus förskola. Jag måste dock förbi och köpa fyllning innan jag kan sy ögon och göra dem klara.


Detta är en hästhuva till Jennah. Ingen aning om hur det ska gå för att mönstret är konstigt. Hoppas på det bästa.


Påbörjade detta idag. Tanken är att det ska bli ett linne till nästa sommar (det här med att börja innan något annat är klart...)



Gjorde dessa och som ni ser så är den högra lite större än den vänstra. Orkar jag repa upp? Nope. 



Skulle bli en chihuahua i typ somras. Ser ut som en katt. 


Såhär långt har jag kommit på draken... Behöver fyllning dit också, men har jag köpt det? Nope. 


Tänkte göra en stor filt men garnet tog slut. Virkade ihop till en liten filt men jag vill ju ha den större. Har jag köpt garn? Nope. 




Så, nu har jag gnällt av mig lite. Tack. 

Kommentarer
Postat av: johanna - Student i London

Du är så pysslig!

2014-10-15 @ 22:14:15
URL: http://tigermysig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0