God morgon!

En dag närmare helgen!! Det gör mig glad eftersom det är Harmonimässan på lördag och Syfestivalen på söndag. Mina mostrar, kusin och mamma ska med och det blir alltid så mysigt (tills Lina tröttnar på att alla går långsamt). 
Ikväll ska jag dessutom få ny häst så jag vet for sure att de titta blir Zimba. Vi hade det ganska kämpigt över två markbommar förra veckan eftersom han blir så uppskruvad och jobbig att återta kontrollen över. 

Men det är ju i kväll och nu ska jag fokusera på att jag jobbar en kort dag! Började med en smörgås från OKQ8, eftersom jag glömde köpa bröd igår, och det känns som att han i kassan ville ge mig ett hemligt meddelande. Kanske ska ringa polisen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0