Dagen som varir

God kväll! Så vad har dagen medfört? 
Glömde bort att säga att "Livet är en Schlager" igår var riktigt bra, två timmar upp. 

Men, tillbaka till idag, Harmonimässan va bra när vi kom dit. Men efter lunch så tappade jag energin och ville hem. Blev så otroligt trött, men å andra sidan så är ju inte luften den bästa när man går på såna saker. Hoppas att syfestivalen har lite bättre luft imorgon... 
Här är vad jag köpte idag! Är riktigt glad över det! 

 
I denna stjärna sätter man rökelser. 


Fyllde på min samling av kristaller med två nya.

Orakelkort och rökelser


Man kan säga att den här leken passar mig! 


Tina och min underbara mamma.



Dagen avslutade med lite underbar mat med min älskade man. Jag är lyckligt lottad som har så fina människor runt omkring mig 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0