Va ett tag sen!

Precis, va ju ett tag sen så vad har hänt sen sist? Inte mycket.
Har klarat alla moment i svenskan så jag är godkänd där, äntligen. Ska testa och köra matte b sen och se... Borde gå att plugga hemma och sen betala för att göra något 3-timmars prov eller så? Hoppas. 


För övrigt då? Jo, har ont i halsen och känner mig tjock i halsen också.. Borde kanske inte rids i kväll men nu är det för sent att ringa och avboka så att jag kan få rida igen. Hmm.. Vet inte riktigt hur jag ska göra eftersom jag så gärna vill rida. Dricker i alla fall tokmycket te och strepsils just nu. 

Igår så va även första tillfället på Specialsökskursen hos Monica i Vallentuna. Ska bli så sjukt kul!! Vet inte vilken doft jag ska rikta in mig på sen, men kommer på något. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0