Trög

Dagen började med att bussen inte kom och att jag trodde att det var måndag... Inget fel på att det var måndag eftersom jag blev ju glad när jag insåg att det var onsdag och bara två dagar kvar till helg! Irriterad blev jag ändå på bussen eftersom det har inte ens kommit snö och bussarna kan inte gå normalt... Herregud vilket skit. Jag önskar att jag hade en bil. 
 
I alla fall, det jag precis satt och tänkte på var att igår så gnällde jag för mig själv över att jag inte har något att göra MEN så kom jag på att; plugga svenska på distans, jobba på två olika jobb (bara två måndagar kvar...!), jobba med franförlängning på kvällarna, rida, gå ut med hunden, planerat in hundkurs, vara trevlig flickvän och gymma faktiskt är något att göra. För att inte tala om all virkning som hamnar på efterkälken? Är inte ens klar med robotarna som jag började med för några veckor sen liksom! Visst, jag har kommit en bra bit, men virkningen har liksom fått slinka efter på grund av allt annat.
 
Knappt så att jag kommer ihåg telefonen liksom.... 
 
 
Min fina mor taggade mig i denna bild. Jag har världens bästa mamma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0