Tisdag

Så, redan tisdag! 
What's up? Själv har jag inget roligt att skriva för jag känner ingen ro för det riktigt. Är lite stressad över en svenskauppgift som gnager.. Skulle betyda så jäkla mycket om jag fixade den här kursen! Så irriterad över att det blev på distans.... Jag är en sån som lär mig genom att lyssna och så räcker det för mer än Godkänt på prov, så att sitta själv på distans och inte vara någon fena på distansgrejen är liksom.. Inte min grej. 
 
Försöker fokusera på att det snart är fredag = då åker vi till landet för tjejhelg + morfar! Ska bli så skönt och mysigt! Hoppas att Lina skrivit en lista på vad alla ska ta med nu bara. Vi ska gå i skogen med alla hundar, pyssla, virka, kanske baka, dricka och äta gott och skratta som tusan! Såklart åker allas våra tarotkort med också. 
 
 
Ska värma på lite rester till middag, lax med bulgur som vi åt i lördags då Evelina och Thomas var här. 
 
 
Oldie but goldie.
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gud vad mysigt det låter att åka till landet och bara vara, ta det lugnt och vara ute i naturen! Hoppas att ni har det så bra och njut åt mig med! Hälsa så mycket också såklart! Blev så himla sugen på att åka till landet nu när du skrev det :)

2014-11-11 @ 22:07:37
URL: http://lindjen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0