Ny vecka!

Första värdelöst korta passet idag på nya schemat. Så glad att jag har sagt upp mig därifrån. Hann i alla fall med en fika med Jennah (hon jobbade i princip utanför mig idag!), köpa lite garn och virka lite innan jag skulle åka iväg och jobba. 

Imorgon tänkte jag hinna förbi gymmet och hämta mitt pass då jag har ett ännu mera värdelöst pass, 14-18, imorgon.

Men men, behöver inte gnälla eftersom jag har gjort något åt mitt problem egentligen.. Och det jag faktiskt ville komma fram till med detta inlägg var inte gnäll utan hur mycket jag uppskattar mitt hår. Det är tamejfan riktigt fint när det är lockigt! Tänk vad jag inte kunde uppskatta det när jag var yngre? 


Det är lite lockigare i verkligheten än vad som ville fastna på bild visserligen. 



Kommentarer
Postat av: Mami

Min vackra flicka <3

2014-11-05 @ 18:31:03
URL: http://mayasmatte.blogg.se
Postat av: Mami

Min vackra flicka <3

2014-11-05 @ 18:31:05
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0