Julklappstips!

Jag är ingen storbloggare så jag har inget fancy photoshop att redigera ihop bilder i så det får bli såhär. Det är i alla fall tips. 
 
Jackan och byxorna är från Frifab.se och väskan finns bland annat HÄR 
 
 
Dessa kommer från Bautawitch.com och garnet heter Catania. Det behöver inte vara just catania, men jag skulle bli glad av garn. SANDNES GARN har riktigt fina garner och är en favorit! 
 
Tekoppar från Rörstrands Swedish Grace. Blir inte så mycket kaffe här hemma, men te går åt! 
 
 
Dessa böcker kommer från Adlibris
 
 
Annars är det inte så mycket mer. Typ. Jag har kommit till den punkten att jag uppskattar allt för att det är tanken som räknas, men om någon frågar så är det här lite av det jag önskar mig. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Bra med tips o trix på vad du önskar dig <3
Puss o kram

2014-11-26 @ 06:48:38
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0