Tuesday

Men så att bilen går bra? 
Sitter just nu och ska skriva klart essän till personaladministrationen. Går u framåt, men den är ganska tråkig faktiskt. Jag trodde att kursen skulle vara givande och rolig, men den har varit helt tvärtom och därför känns det riktigt tråkigt att skriva essän. 
Måste även få klart nyckeltal tills på fredag, men jag och Sandra gjorde första året på den uppgiften i lördags så det andra året går ganska fort eftersom jag tänker på samma sätt fastän med andra siffror. Väldigt kul faktiskt att kunna räkna ut och ett företag går bra eller inte! Om det inte är så uppenbart alltså. Jag har även prov i redovisning 2 på fredag så jag tänker ta med mig böckerna imorgon och sitta på jobbet och plugga så gott det går. Funderar på att göra likadant på torsdag, men efter jobbet ska jag iväg till Handen för att gå på tjejkväll på Olofsson bil och då blir det lite väl tungt att bära på alla böcker. Får skriva en sammafattning helt enkelt. 
 
Jaja, essän ska inte vara inne förrän senast imorgon, men det kan vara skönt att få den klart så att jag kan fokusera på annat. Nästa vecka är sista veckan på dessa kurser och veckan efter det börjar de två absolut sista kurserna innan jag är klar med skolan. Tänk vad skönt? Drömmen vore ju att få ett jobb efter det, men jag kommer ändå söka in till en utbildning som börjar i januari och hoppas på det bästa. Så vi får se vart det blir. Vore ännu roligare om jag fick stanna kvar där jag ska ha praktik.
 
Ska dessutom till frissan kl 14.45 så jag har inte heeeela dagen på mig att sitta och fnula på allt. Men en paus blir det nu ändå! Då funkar jag som bäst! 
 
 
Drömde om Maya inatt igen. Det gör mig glad att hon kommer och hälsar på och låter mig krama och klappa henne när jag behöver det som mest. Som hon alltid gjorde min lilla prinsessa. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0