Torsdag

Sitter just nu på jobbet och gör ingenting. Eller, jo, jag letar efter mönster på söta saker som jag kan virka. Har hittat en barnvagnshänggrej som jag tänkte prova göra! Så sjukt söt!! 

Ska även beställa en klänning från Emma O tänkte jag och gå upp till garnbutiken för att få hjälp att få ut ett liknande mönster. Jag är inte riktigt där än när det kommer till att virka på fri hand. Tänk vad najs att kunna virka egna klänningar i läckra färger? Och att ge bort i present? Älskar att ge bort något jag gjort själv! 


I kväll ska jag, mamma, Jessica och Jennah på tjejkväll på Olofsson bil! Det blir en liten tillställning och så får vi provköra nya bilar. Ska bli kul!! Slutar jobba 13.30 så då pallrar jag mitt söta lilla arsle till mamma och så får hon bjuda på kaffe! 









Passar på att plugga lite på jobbet inför provet imorgon i redovisning

Kommentarer
Postat av: Mami

Härligt att ha dig här <3
Såklart drack vi lite kaffe ute på den inglasade altan (eftersom det var för kallt annars)
See ya tomorrow again!

Pusspuss

2014-05-16 @ 20:58:28
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0