Måndag morgon

Sista dagen för att deklarera! Jag och Wiktor gjorde det igårkväll och jag kan säga att jag kommer få betala tillbaka. Jag är övertygad om att ett av företagen jag jobbade på förra året fifflat, men det går inte direkt att göra något åt. Det är ingen enorm summa, men för en student så känns den så därför vill jag slå ett slag för sparande idag! Hade jag inte haft mitt sparkonto så hade jag mått väldigt dåligt, men tack vare månadsparande så tar jag betalningen med ro. Så heja sparande!! Även om det är 50kr i månaden så är det ändå ett sparande.

För att byta ämne nu så hoppas jag att alla får en underbar måndag! Själv ska jag iväg och göra fransar samt få naglarna gjorda. Hoppas att det går bra för jag har ont i ryggen efter att ha gjort fransar igår eftersom jag inte hade britsen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0