Ännu mera crap

När jag fick mina fransar så använde hon som gjorde dem ett annat lim vilket resulterade i att när jag skulle använda min remover och ta bort fransarna igår så gick det såklart inte. Så jag ringde kvinnan som är återförsäljare av produkten då hon som gjorde på mig inte har någon remover, och får då veta ett och annat däribland att de produkterna jag använt inte alls är bra! Känner mig dum och lurad (fastän det inte är mitt fel) så jag ska till den här kvinnan förhoppningsvis på lördag, men det krockar med K1 med Jennah så jag ska kolla om jag kan komma på söndag istället. Riktigt blä känner jag just nu! Men jag måste tänka positivt, för det kommer ju lösa sig. Detta lim som jag har på fransarna just nu är ett väldigt bra lim har jag märkt. Det sitter ordentligt. Mitt lim ser till att fransarna försvinner efter 3 veckor ca och det här andra limmet sitter 4-5 veckor. Gud vad jag känner mig dum!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0