Bra start på veckan

Idag så var det lite introduktion på ett ställe med jobbet vilket var helt okej.
Åkte vidare till Kungsholms Lås och precis när jag kom dit så satt Wiktor och svärisarna och skulle äta lunch så jag fick också smaka. Perfekt tajmning.

Tog med mig Pennsan och åkte hem i det underbara, vackra, varma vädret och chillade. Började kolla igenom lite aktier för att bara få en början.

Orkade egentligen inte träna idag, men pallrade mitt söta lilla arsle till gymmet och tog mig igenom ett jobbigt bodypumppass ändå och nu känns det bra. Mina biceps brann extra idag i och med att jag fortfarande hade träningvärk sen i lördags.

Men men! Ska hoppa in i duschen och äta en god middag som min man har fixat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0