Planering och planering

Nästa onsdag fyller jag år och jag försöker leta efter saker att önska mig, men det är lite svårt! Jag blir glad för det mesta liksom, men det är alltid kul om saker kommer till användning också. Det vore ju inte helt fel med presentkort på resecheckar eftersom jag och Wiktor tittade på resor till London nu i juli (kliar i resefingrarna) MEN det är ju så jäkla dyrt! Blir nog en biltrip ner till Hamburg istället och London senare i höst så att man kan julshoppa! 
 
 
I alla fall, om ni undrar vad jag önskar mig;
- Ett vitt överkast 
- En ny plånbok, gärna ljusrosa
- Rörstrand Swedish Grace kaffe- och tekoppar
- Ett par svarta ballerina
- Eeh... Världsfred? 
 
Nej men jag har märkt att ju äldre jag blir desto mindre önskar jag mig faktiskt. Även fast det är kul att få paket så är det ju inget måste längre som när man va liten. 
 
Men det blir väl bra!
 
Om någon i släkten dyker upp. 
 
 
 
Kan absolut tänka mig dessa från Flattered också! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0