Lördag

Jag och Wiktor njuter lite av en varsin pizza just nu (fast jag äter bara det som är på pizzan och inte brödet. Smidigt!)! Jag åker iväg och jobbar lite senare 15-22 och efter det så åker jag hem till mamma och sover där. Ska till Tungelsta imorgon och göra massor av fransar så då slipper jag flänga fram och tillbaka så mycket. Bra idé av min älskade.


Har även börjat på en bikini! Den kanske blir lite liten men än så länge har jag tappat 8 kg sen jag började gå ner i vikt. Det går inte fort, men det gör inget. Jag har ingen brådska. Så bikinin kanske kommer passa till nästa år? Ska i och för sig virka ihop överdel och underdel vid magen så det kommer bli en baddräkt. Och nu kom jag precis på hur nästa ska se ut! Jisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0