Varmt

Jag vet inte om det kanske är värmen som slår ut mig eller om det är ledigheten? Jag har inte varit ledig så mycket på sistonde så nu när jag har en ledig dag så orkar jag inte göra något alls. Har varit ute med Penny och latjat lite, inte ätit någon riktig lunch, gjort lite skolgrejer som ska skickas in den här veckan (tänker absolut inte sitta med skolgrejer i Hamburg...), gjort fransar på Alexandra, virkat... Och det är liksom det. Jag har inte ens varit ute på en powerwalk. Men jag har tänkt gå på bodypumpen i kväll i alla fall. Tänkt. Ska försöka få iväg Wiktor till att följa med till ÖoB och köpa en fläkt! Blev riktigt varmt inatt. 
 
So much to do, so little wanting to do.. Skulle hellre kunna tänka mig att åka och ta ett dopp i Rösjön!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0