Torsdag

Jahaja, igår slutade skolan. Vad ska jag göra nu? Får sätta mig och söka lite jobb. Ska även söka till en ny utbildning så vi får se vart mitt liv bär mig!
Igår kastade jag lite boll med Penny! Vid 17.30-tiden då den värsta värmen lagt sig.





När vi va på semester i Tyskland så köpte vi Angry Birds till ps4 som vi satt och spelade tillsammans! Vi provade äta nere på pizzerian/restaurangen (har aldrig ätit där i restaurangen eller testat något annat än pizza i 3,5 år...) och det var faktiskt gott! Blev positivt överraskad.
Vi va och storhandlade innan och Wiktor köpte med sig dessa som vi åt till spelet som efterrätt.. Gott!




Fick även diplom från skolan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0