Måndag

Sitter just nu och väntar på Wiktor som fick jobba lite. Riktigt skönt att komma hem, men trist att komma tillbaka till vardagen. Satt liksom med skolgrejer imorse och fick även veta att det är lite mer som ska göras.. Så sjukt tråkigt. Men nästa vecka är det slut i alla fall.
Tänkte lägga upp det sista från vår resa nu medan jag har tid så får ni njuta av lite mer härliga bilder!





































En liten del av all shopping




Igår blev det ett glas rött när jag kom hem! Tarotkursen var riktigt rolig men huvudet blev trött så ett glas rött och The Blind Side var perfekt igår!
idag fyller min kära mor år så vi ska åka och fira henne nu idag! Sen blir jag och Wiktor hundvakt åt Enya och Sigrid imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0