Gårdagen

Igår så hade jag bestämt mig för att springa 5 km. Så jag och Wiktor åker till Rösjön för att kunna ta årets första dopp efter att vi hade sprungit (vilket vi gjorde sen också). Vanligtvis så springer vi i Ensta för att vi inte hittar helt hundra vid Rösjön, men ja, Rösjön blev det. Vilket slutade med att vi sprang 3 km och gick 4 km efter att ha kommit in på milspåret istället för 5an! Kom i vattnet ganska så fort sen och det var så underbart skönt!!

Efter det så åkte vi in till stan för att möta upp Evelina och Thomas på Snaps och äta middag. Fast vi åt på Akkurat eftersom de har världens godaste musslor!



Jag körde på Landsorts Lager från Nynäshamns Ångbryggeri och Wiktor drack en Ipa!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0