Virk work

Håller på att göra klart dessa innetofflor som blev beställda i november... Tyvärr så dök det upp massor av annat så nu har jag tid att göra klart! Och på tal om virkning så fick jag höra idag att julmarknaden där mina saker hängde inte alls gick nå bra så jag tänkte lägga upp bilder på sakerna här. För varför ska jag ha massor av barnmössor och vantar när jag inte ens har barn? Bättre att de kommer till användning. Fast det kanske inte är någon som läser den här bloggen? (Ja förutom mamma och Lina).

Jaja, jag ska fortsätta. Sitter just nu på toa och Wiktor kommer utanför dörren var tredje sekund för att uppdatera mina om hockeyn.. Like I care, men som flickvän till en hockeynörd får man helt enkelt ta det.





Ingen av tjejerna lämnar min sida. Ska bli skönt när svärföräldrarna kommer hem imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men hallå! Du är ju jätte duktig! Om ingen annan är intresserad så är jag! :-) Kraaaaaaam!

2014-01-09 @ 13:31:20
URL: http://lindjen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0