Söndag. Like you didnt know...

Eftersom det inte blir Mälardalens idag så kommer dagen endast bestå av en långpromenad runt Mörtsjön på 2,5 km. Lägger nog ett spår innan vi går så får Penny nosa när vi kommer tillbaka. Det bör ligga runt 2 timmar egentligen, men 2,5 km tar inte 2 timmar att gå. Men ja, det är min tråkiga dag. Ska i och för sig duscha också så jag kanske åker iväg till någon djuraffär efter det. Synd att det inte finns CRT här borta! Jag får googla och kolla.
Hittade rasen som jag inte fick namn på igår också! Schipperke heter dem. Bra storlek och väldigt lättlärda tydligen. Men det dröjer innan det blir dags för en till hund!







Kommentarer
Postat av: Evelina

Nej men åååh vilken fin hund! Är den vanlig i Sverige?

2014-01-05 @ 15:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0