Modesty Blaise

Den 11/12-13 var den värsta dagen i mitt liv. Jag fick inte en chans att säga Hejdå, men mitt hjärta sa att du förstod och att det va okej. Du skulle ju få må bättre nu. Du mår bättre nu. Du springer säkert på gräset efter en boll och har dragkamp med någon rolig kompis. Kanske Kiro? Äter massor av godsaker och gosar ner dig mjuka, varma täcken. Kanske en lika mysig soffa som du nästan alltid låg i?

När du gick bort så dog en del i mig med dig. Jag kände mig vilsen och lugnet du alltid gav mig var borta. Nu den 3/1 och 25/1 var du tillbaka med mig igen och lugnet är tillbaka även om tårarna kan börja rinna närsomhelst. Du ska få läka nu, precis som mitt hjärta. Tack för allt du gav mig. Jag älskar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0