Lördagkväll

Gubben och jag körde på finmiddag idag! Oxfilé med potatisgratäng och grönt till. Blev nöjd med gratängen för att den blev krämigare (kokade allt i 10 minuter innan) men kände inget spår av vitlök fastän jag hade i 3 klyftor... Kokades kanske bort?

Ett bra avslut på dagen fastän jag fick jättetråkigt när jag kom hem från Husdjursmässan... Och imorgon lär bli tråkig också för jag ska bara lägga ett spår till Penny och sen inget annat. Jag, mamma och Lina skulle ha åkt till Mälardalens Smådjurskremaktorielund, men det blev inte så. Förhoppningsvis nästa helg. Utan smink då.. Kommer nog inte hålla mig från tårarna.

Jaja, här är en bild från middagen.



Kommentarer
Postat av: Mami

Love you 💖

2014-01-04 @ 21:22:14
Postat av: Mami

Love you 💖

2014-01-04 @ 21:22:15
Postat av: Anonym

Love you 💖

2014-01-05 @ 09:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0