Tjoho!

Idag ska jag rida! Förhoppningsvis så får vi byta hästar nu, men man vet ju aldrig...
Tyvärr är det det enda intressanta i mitt liv just nu, om man bortser från att jag har företagsekonomi 2 prov imorgon, ska tvätta på torsdag och kanske lägga ett viltspår till Penny i helgen. Viltspår är skitkul och Penny älskar det också, men jag måste bli bättre på att snåla med blodet i backen. 2 dl ska räcka till ett spår på 600m till exempel och jag gör slut på det efter bara några meter känns det som. Så läxa till mig där. Kanske åker till mamma och ber henne om hjälp? Att hon drar klövern och jag droppar blodet då eftersom min kära mor inte gillar blod.

Men men! Ska få i mig min proteinshake nu och sen knapra lite nötter.
Smell you l8er.






Kommentarer
Postat av: Mami

Såklart att vi kan hjälpas åt med spårning... Enya o jag behöver öva på personspår också..
Härligt att de e prov imorrn och att du såklart får en annan häst ikväll... Sen kanske du ska förbi din svärmor också..

Love you <3

2014-02-11 @ 08:56:10
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0