Julhelgen

Jag vet att jag är sämst på att blogga, men vad ska man göra? 

Juldagarna har varit underbara, fyllda med kärlek och mycket skratt. Har turen som inte bara har en familj utan två som båda är fantastiska!

Min alldeles egna tomte ❤

Min egna snygga skoterhjälm! Fick även två par nya skoterglasögon, underställ, skoterbyxor och skoterjacka 

Detta fick jag av Wiktor på julaftonsmorgon 


Lina var julfin

Familjen Mupp 


Fick tre böcker när vi firade jul hos mamma på juldagen. Fick mycket annat fint också som jag inte hunnit ta kort på, men kan erkänna att jag redan använt de fina stora tekopparna jag och Wiktor fick av mamma... Urmysiga! 


Fick denna bok av min fina svärmor som jag ska läsa nu innan jag somnar. 

Vi åkte upp till landet i Våmhus idag och får se när vi kommer hem. Så skönt med avkoppling även om det hade varit mysigt att få spendera tid med min underbara systerdotter, men man kan inte få allt.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0