Förberedelser

Drog fram nästan allt mitt smink som jag har och körde lite. Skulle ha gjort två olika sminkningar kom jag på nu i efterhand, men men. Man måste testa sig fram lite grann, som idag till exempel. På ena sidan la jag foubdation först och sen cencealer och på den andra sidan la jag tvärtom för att se vilket resultat jag gillade bäst. Testade även hur läppennan och läppstiftet passade och ja, jo, det funkade men jag tror att jag skippar mörka läppar imorgon. Va så länge sen jag var hårt sminkad så det känns lite ovant. 

I alla fall så ska jag hoppa in i duschen nu (därför jag passade på att sminka mig), lägga i en hårinpackning med ansiktsmask samt att jag ska smörja in mig med en ny body lotion som jag köpte idag. Hårtestningen får jag chansa på imorgon helt enkelt. Blir nog värmespolar i håret med lite krusad botten för att få till volymen lite. Ska även lägga i lite torrschampo för att få till volymen ännu mer (det lägger sig ju så fort).


Har lite mer smink men kände inte för att dra fram det bara för en bild. Detta va närmast. 



Kommentarer
Postat av: Mami

Vacker som en dag <3
Tror att jag också ska investera i mer smink :)
PUSS

2014-12-30 @ 21:50:24
URL: http://mayasmatte.blogg.se
Postat av: Liselotye

Snygg som vanligt!!! Puss

2015-01-02 @ 13:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0