Tjoho!

Fick mina napphållare jag beställde i helgen idag! Trodde att de skulle skickas nästa vecka, men nope! Härligt! Så nu ska jag testa virka ihop dem och sälja. Eller lägga i en låda och vänta typ 3 år tills det är dags för mig och Wiktor? Eller så är det ju perfekt doppresent! Men det är inte direkt supermånga i min omkrets som ska ha barn... Annars åker de upp på vinden. Eller varför inte donera till BB? Äsch, onödiga spekulationer såhär på kvällen.






Jag och Penny kastade lite boll i kväll också. Mitt hjärta bar bollen ända hem när vi va klara!

Kommentarer
Postat av: Mami

Vad duktig du är och dessutom fantasirik... Härligt att se dina alster!
PUSS

2014-08-06 @ 10:35:00
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0