Tack Lina

Såg att Lina hade gjort den här listan och sånt kan ju vara trevligt! Har jag något att skriva om också. Ska dock göra det när jag kommer hem och sitter framför datorn istället så att det ser snyggare ut än när jag mobilbloggar!
Men såhär ser listan ut;

1. Berätta om din nuvarande hund/hundar
2. Berätta om din hundras
3. Beskriv dig själv som hundägare
4. Beskriv din tidigare hund/hundar
5. Vilka hundsporter har du utövat
6. Har du några hundrelaterade yrkeserfarenheter
7. Nämn tre hundraser som du aldrig kommer skaffa och berätta varför
8. Blandras eller renras
9. Hårda vs. mjuka träningsmetoder
10. Ditt bästa hundminne


10 dagar bloggfokus på min hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0