Fredag

Sitter i bilen mot Göteborg och jag måste berätta det som nyss gjorde min dag!
Wiktor satt och lyssnade på Spotify i sin telefon och jag är inne på hans konto (så man slipper reklamen...) också samtidigt fast jag inte lyssnar. Men i alla fall så kom spotifymenyn upp på min telefon som visade att Wiktor hade bytt låt och jag kunde verkligen inte låta bli så jag provade att trycka på paus. Det funkade. Wiktor blev irriterad på sin telefon (eftersom musiken pausade...) och startade igen, så jag pausade igen, hahaha!! Sådär höll vi på, fastän han inte va med på det, och som jag skrattade innan han insåg vad jag gjorde!

Min älskade man, så härligt att kunna jäklas med 💜



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0