Framtidsplaner

Ligger här hemma i soffan och kollar på Böda Camping. Blir sjukt sugen på att campa! Med husvagn eller husbil då. Tältade två gånger på Sweden Rock Festival och det räckte. Jag är alldeles för bekväm för tält och uppblåst madrass (även fast det kan vara mysigt också att sitta och spela kort i och så, men inte sova). Med det började jag tänka på var vad vi ska hitta på för resor nästa år. Med risk för att låta bortskämd så har jag fått in en vana att flyga i alla fall någon gång per år! Får dock se om det blir någon flygresa detta år? Satt och kollade på resor till Maui på vår 4-års dag så det kan kanske vara värt att skippa en resa i höst för att spara pengar till att åka till Hawaii i februari/mars? Eftersom jag har slutat skolan så har jag ju i alla fall ett halvår på mig att jobba och spara (vi är ganska duktiga på att spara när vi vill ha något så det brukar gå fort, peppar peppar). Får i och för sig se om jag kommer in på den utbildningen jag vill men då har jag ju fortfarande fram till januari att jobba!
 
Men, frågan är ju då i fall man kanske tar Maui (eller Hawaii/Los Angeles) i vår och sen kanske campar nästa sommar? Farfar har ju en husbil som man kanske kan få låna... Skulle vara så jäkla mysigt! 
 
 
Eller...
 
 
Eller både och?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0