Sega jag

Och så har det gått några dagar till utan uppdatering. Hur orkar de som bloggar 3-4 gånger om dagen?

I och med att jag inte har skola idag så kunde jag hoppa in och jobba på "mitt" ställe igen. Har inte kunnat jobba här då det krockat med skolan så det var ju perfekt nu när jag fick dagen skolfri!

Ska hämta upp Erica ikväll också för hon ska rida med oss idag, woho! Kanske hon får lite fart på gruppen? De jag rider med åker häst snarare än rider. Och om jag får Twist idag igen så ska jag tamejfan lyckas.

Åker för övrigt till landet med mamma på torsdag. Wiktors lillebror ska firas på fredag så jag känner mig lite dum som inte är med men jag behöver komma iväg just nu. Fransar, 3 jobb och skola med plugg blir lite mycket känner jag. Tänkte ta ett till jobb igår, men magen skrek nej så det blev ett nej. Lite fritid och ro måste jag ha för att få balansen att fungera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0