Kanske blir en bättre dag?

Började imorse med att vakna tidigt utan stress (fastän jag inte ville gå upp). Det är riktigt skönt att hinna vakna till innan man går hemifrån!
Fick skjuts av Wiktor till Danderyds sjukhus nu på morgonen då jag är på väg till Solna för personalmöte och när jag hoppat av så får jag en matlåda! Hur härligt är inte det?! Visserligen så är jag ganska mesig för stark mat, men ändå! Kul av Findus att dela ut för att marknadsföra deras nya smak.



För övrigt så fick jag hem dessa två kataloger igår för att jag har startat mitt fransföretag. Undrar om jag kan beställa därifrån ändå? Fastän jag inte är frisör tänker jag? För mitt schampo kostar 189lr i katalogen och 300kr på outleten i Barkarby...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0